Yesterdays!

Siden det blir en bypåske i år, så bruker jeg tiden fornuftig på det som gir meg noe. Det som gir meg overskudd og positiv energi er gode treningsøkter, bruke tiden på fine mennesker og ikke minst å kose seg på kjøkkenet å lage god mat.

Påsken symboliserer fargen gul. Gul skal være et vårtegn.  Det er herlig å kunne se den vakre gule solen, til langt utpå dag nå for tiden. Det passet godt med en gul lunsj i går før trening. Riktig mat før trening fører også til overskudd på trening, og overskudd på trening fører igjen til gode treningsøkter.

 

Gårsdagens gule påskelunsj.



Markløft og chin-ups var på planen i går. Og jeg fikk tatt både bilder og en filmsnutt av marken i går. Det er så moro at teknikken endelig begynner å sitte. Det ble ikke noen nye løfterekorder, men igjen fokus og terping på teknikk. Jeg vil at det skal sitte perfekt!

 

Deadlift in action!

 

En filmsnutt av teknikkøkta skal dere også få se. 

 

 

 

 Markløft er en fin baseøvelse som styrker og former rygg, rompe og bakside lår.



 

 

Også over til MAT - igjen! Kall meg gjerne for mataholic. Får jeg ikke tilført kroppen riktig og nok næring, så blir jeg bare slapp og kroppen blir likeså. Middagen bar også et preg av påskegult. 





Fylte paprika med karbonadedeig og grønnsaker, gratinert med ost - et komplett måltid ♥

 

Dagen i dag skal bare bestå av avslappning, kos og velvære. Hjemmelaget pizza og et glass vin står på planen, det samme gjør også litt (eller mye!?) sjokoladespising. Hurra for påskeferie ♥ 

 

Følge meg på instagram så får dere se resten av matkosen der.





Gode påske til alle dere, nyt den i godt lag med nære og kjære! ♥

 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits