Push, Movie & Fish!

Mandag og en ny uke er startet!

Ukas frste kt er ogs gjennomfrt, og den gikk som smurt - s herlig nr alt bare stemmer! Frontby og pushups skulle f gjennomg - og det kjennes allerede i kroppen, for den fikk virkelig kjrt seg. Pushups med vektskiver er en knallbra velse ta, fordi du trener 4 muskelgrupper p en og samme gang. Du fr trent bde bryst, skuldre, triceps og coremusklene. Og det beste av alt er jo at pushups kan man jo s og si gjre OVERALT - hit the floor people!!

Jeg velger ta pushups med vektskiver for f maksimal effekt.

Fler du deg ikke sterk nok til det, s kan du fint kjre uten.

Her er fra startposisjon.




Det er viktig passe p komme dypt nok ned.



En filmsnutt fra pushupskta skal dere ogs f se. Da fr dere et nrmere innblikk om hvordan man skal gjre velsen. Det viktigste er at man har teknikken p plass, det er nr teknikken sitter at fremgangen kommer. S ikke vr redd for heller trene med 10kg mindre for terpe teknikk. Det er bedre kjre 2-3 perfekte repetisjoner enn 10 drlige repetisjoner.

S over til min favoritt: MAT! Nring er utrolig viktig for kroppen etter trening. I dag ble det nok en gang laks, stpoteter og gratinerte grnnsaker. S praktisk nr man kan slenge alt i ovnen!

JA - til enkel og sunn livsstil♥

Bon appetit!



Den internasjonale vaffeldagen skal ogs feires i kveld. (Og ja, da tenker jeg p deg Benedicte sola mi!!!) Jeg smekket sammen en rre med egg, mager kesam, speltmel, kanel, splenda og speltmel. Og siden det er pskeferie, s str ogs is med sjokoladesaus p menyen. Herlig! Flg meg p instagram, s fr dere se vaffelresultatet og resten av kosen. Brukernavn: cjfonn

God kveld♥

n kommentar

25.03.2013 kl.20:59

Eksepsjonell utfrelse!!

Skriv en ny kommentar

hits