Push, Movie & Fish!

Mandag og en ny uke er startet!

Ukas første økt er også gjennomført, og den gikk som smurt - så herlig når alt bare stemmer! Frontbøy og pushups skulle få gjennomgå - og det kjennes allerede i kroppen, for den fikk virkelig kjørt seg. Pushups med vektskiver er en knallbra øvelse å ta, fordi du trener 4 muskelgrupper på en og samme gang. Du får trent både bryst, skuldre, triceps og coremusklene. Og det beste av alt er jo at pushups kan man jo så og si gjøre OVERALT - hit the floor people!!

 

Jeg velger å ta pushups med vektskiver for å få maksimal effekt.

Føler du deg ikke sterk nok til det, så kan du fint kjøre uten.

Her er fra startposisjon.




Det er viktig å passe på å komme dypt nok ned.



En filmsnutt fra pushupsøkta skal dere også få se. Da får dere et nærmere innblikk om hvordan man skal gjøre øvelsen. Det viktigste er at man har teknikken på plass, det er når teknikken sitter at fremgangen kommer. Så ikke vær redd for å heller trene med 10kg mindre for å terpe teknikk. Det er bedre å kjøre 2-3 perfekte repetisjoner enn 10 dårlige repetisjoner.

 

 

Så over til min favoritt: MAT! Næring er utrolig viktig for kroppen etter trening. I dag ble det nok en gang laks, søtpoteter og gratinerte grønnsaker. Så praktisk når man kan slenge alt i ovnen!

JA - til enkel og sunn livsstil ♥

 

   

 

Bon appetit!



Den internasjonale vaffeldagen skal også feires i kveld. (Og ja, da tenker jeg på deg Benedicte sola mi!!!) Jeg smekket sammen en røre med egg, mager kesam, speltmel, kanel, splenda og speltmel. Og siden det er påskeferie, så står også is med sjokoladesaus på menyen. Herlig! Følg meg på instagram, så får dere se vaffelresultatet og resten av kosen. Brukernavn: cjfonn

 

God kveld ♥

Én kommentar

25.03.2013 kl.20:59

Eksepsjonell utførelse!!

Skriv en ny kommentar

hits