Lillelørdag!

Dagen startet med en god frokost, kaffe og spirulina shake - før en dag med eksamenslesing på NTNU startet. Jeg har virkelig cottage cheese dilla for tiden, og kunne vel ha spist det til alle måltider. Og spesielt når jeg har hamstret inn den svenske sorten - den er bare best ♥

 

Ekstra god blir den med ferske blåbær, mandler, litt sukkerfritt syltetøy og kanel.

What`s not to like?

 

En god treningsøkt ble det også i dag. Selv om jeg hadde veeeldig lyst til å løfte TUNGT på frontbøyen i dag, så ble det igjen mer fokus på teknikk og perfekt utførelse. Jeg skal si at det tar tid før disse baseøvelsene sitter perfekt, og hvertfall når man beveger seg høyt oppe i antall kg. Men jeg gjør det bedre for hver trening, så da er det bare å holde seg i samme steam framover. Frontbøy og push-ups var på programmet i dag. Og er det noe jeg digger, så er det å ta push-ups med vektsiver på ryggen. Oppe i 25 kg på ryggen i dag, veldig fornøyd!!

 

Frontbøy fra startposisjon - It`s all about the power!

 

Et godt og solid måltid må man ha etter trening, kroppen trenger næring etter tunge løft. Det er viktig å huske på at det er på trening du bryter kroppen ned, og da er det viktig å bygge den opp igjen når du går ut fra gymmet. Middagen står og godgjør seg i ovnen for øyeblikket. Oppskjært potetskiver krydret med salt og sprayet med pam frylight olje (som forresten inneholder kun 4 kcal pr spray), laks med pesto & sitronpepper og noe så enkelt som kokt brokkoli. Det trenger ikke å være mer avansert enn som så.

 

  






 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits