Powerbody & powerfood!

Ettersom jeg har lagt bak meg fitnesstankene, og heller jobber mot f en powerbody - s er kroppen langt mer samarbeidsvillig n, enn hva den var fr. Jeg spiser meg god og mett med riktig mat, og enkelte ganger blir det noen utskeielser i hverdagen ogs. Det er faktisk luksus spise is, p en torsdag enkelte ganger. Istedenfor slite med drlig samvittighet, s blir jeg heller glad :D Og for ikke snakke om, hvor mye energi jeg fr p trening. Mat er energi, og kroppen trenger energi for klare tunge treningskter!

Mange jenter tror at, ved trene med tunge vekter s fr du en klumpete kropp - men det erFEIL!Du kommer heller ikke til se ut, som en fitnessutver i konkurranseform. Det krever en diett periode opp til 3-4 mneder, hvor man ligger i ett kcal underskudd. Det eneste du risikerer ved trene med tunge vekter, er at du fr en stram, sterk & frisk kropp.Selv om jeg tar 80kg i frontby og 120kg i marklft, s ser jeg verken veldig diger ut eller veldig markert ut. Jeg oppnr som sagt f en stram, sterk og frisk kropp - en kropp jeg vil leve i for resten av livet.

Ingen kan gr rundt som en fintessutver i on-season form ret rundt, men du kan g rundt med en stram, sterk og fast kropp ret rundt!!

Hva velger du?

Men for at kroppen skal klare samarbeide med deg p trening, s trenger den som sagt energi. Energi fr du ved spise powerfood - alts mat som er riktig sammensatt av viktig nringsstoffer. Jeg vet at det er mange som sliter med hva dem skal spise. Selv digger jeg mat som gr fort lage, er sunn og som smaker ser godt ut.

Enkel, god og sunn middag ble det i gr.



Med en tidsramme p 10-15 min, s ble powerfooden ferdig.

Her har du alle nringsstoffene kroppen trenger - karbohydrater fra speltompene, riktig fett og proteiner fra salma laksen og fiber fra grnnsakene.

Enjoy!♥

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits