Collapse....

Vel.. Ikke helt, men nesten!

Det var slik jeg følte det i morgest hvertfall, den økta i går tok virkelig på. Det merkes utrolig godt på kroppen, når man trener tungt. Da er det viktig å lytte til den også, gi den både hvile, søvn og riktig næring. Jeg ser ingen grunn til å presse meg for å trene, når kroppen heller skriker etter hvile og restitusjon. I dag er faktisk den eneste fridagen min uken her, og den har jeg brukt fornuftig! Dagene som har gått, og de resterende dagene går bort til både skole og jobb. Men det går helt fint  :-)

 

Med litt pump etter gårsdagens økt, og med bra lys - så måtte jeg også leke meg litt med å flexe! 

 



 

Jeg har tenkt på det å sette meg videre mål med treningen. For å kunne holde opp motivasjon, og for å kunne utvikle meg mer på treningsfronten - så er det viktig å ha noe å jobbe fram mot. Akkurat nå er jeg inn en periode, hvor jeg synes det er så J**** moro å løfte tungt! Og det skal jeg fortsette med. Men jeg skal bli flinkere til å dele opp baseøvelsene på ulike dager. Altså ikke ha markløft og knebøy på samme dag. Jeg har ikke sjangs til å løfte tungt, hvis jeg har tatt markløft først også skal gå over til knebøy - da løfter jeg latterlig lite, samme gjelder motsatt selvfølgelig.

Ettersom jeg hadde 1 rep på 100 kg i går, så er neste mål å klare 3-5 rep på 100kg. Jeg ser ingen grunn til å lesse på med mer, før jeg har klart flere rep på 100. Pull-ups er også noe jeg fortsatt jobber med. Det er så mye jeg vil klare!! Jeg blir så ivrig at jeg vil klare ALT med engang, og helst gjøre alt jeg vil greie på ei økt. Men det, sier seg selv ikke går. Derfor må jeg bli flinkere til å dele mer opp og konsentrere meg om 1 ting hver økt. 10 pull-ups skal jeg klare innen mai. Jeg vil heller gi meg selv god tid, slik at jeg slipper å bli skuffet hvis jeg ikke klarer det innen fristen jeg har gitt meg, og slik at jeg slipper å stresse. Jeg venter allerede på door gym fra x-life, så da er det bare å leke seg og øve når som helst - genialt!!

 

 

Den maten er det jo også viktig å få med seg!

Dagens mellommåltid eller snack om du vil. God gammeldags slager som man aldri går lei. 




 

 Vaniljeproteinkaffe med litt drysset kanel, mandler og et eple - nam ♥

 

 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits