Topp 4!

Disse mltidene har det blitt mye av i det siste. Herregud, s godt ♥

Dere som sier at dere IKKE liker sunn mat, please test ut disse fr dere sier noe annet.

Havregrt - alltid en slager. Jeg pimper den opp alt utifra hva jeg har lyst p.

Jeg veksler mellom bruke: Sjokoproten, vaniljeprotein, sukkerfritt syltety, mandler, cottage cheese, skummet melk, br ogpeanut mel.

Kanel & sukrin er standard, det m jeg alltid ha.



Ovnstekt kylling og stpotet, med brokkoli og blomkl purre.

Jeg krydrer med det jeg har lyst p, slik blir det ekstra god smak.



Fryste jordbr med vaniljeprotein, og litt calorifree chocolate syrup.



Cottage cheese med skogsbr, sukrin og kanel, cashew ntter og chocolate syrup.



Jeg hadde en fantastisk god kt i dag, ogjeg merker allerede stor framgang p formen. Det legge opp sitt eget lp, fungerer s bra for meg akkurat n. Jeg merker at jeg stresser mindre, og koser meg ENDA mer p trening. Win, win situation :D Siden jeg ikke er S opptatt av bygge meg stor lengere. S betyr ikke det, at jeg ikke utfordrer meg p trening. For det gjr jeg. Jeg vil ikke miste muskelmasse, men jobber med f ned fettprosent -og for bli FIT!



kta i dag ble slik:

Frontby

Marklft

Roing m/stang

Sidehev og fronthev - supersett

Facepull

Mage

Skrbenk m/hantler

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits