Topp 4!

Disse måltidene har det blitt mye av i det siste. Herregud, så godt ♥

Dere som sier at dere IKKE liker sunn mat, please test ut disse før dere sier noe annet.

 

Havregrøt - alltid en slager. Jeg pimper den opp alt utifra hva jeg har lyst på.

Jeg veksler mellom å bruke: Sjokoproten, vaniljeprotein, sukkerfritt syltetøy, mandler, cottage cheese, skummet melk, bær og peanut mel.

 Kanel & sukrin er standard,  det må jeg alltid ha.

 



 

 

 Ovnstekt kylling og søtpotet, med brokkoli og blomkål purre.

Jeg krydrer med det jeg har lyst på, slik blir det ekstra god smak.

 



 

 Fryste jordbær med vaniljeprotein, og litt calorifree chocolate syrup.

 



 

Cottage cheese med skogsbær, sukrin og kanel, cashew nøtter og chocolate syrup.

 



 

Jeg hadde en fantastisk god økt i dag, og jeg merker allerede stor framgang på formen. Det å legge opp sitt eget løp, fungerer så bra for meg akkurat nå. Jeg merker at jeg stresser mindre, og koser meg ENDA mer på trening. Win, win situation :D Siden jeg ikke er opptatt av å bygge meg stor lengere. Så betyr ikke det, at jeg ikke utfordrer meg på trening. For det gjør jeg. Jeg vil ikke miste muskelmasse, men jobber med å få ned fettprosent - og for å bli FIT!

 

 



Økta i dag ble slik: 

Frontbøy

Markløft

Roing  m/stang

Sidehev og fronthev - supersett

Facepull

Mage

Skråbenk m/hantler

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits