Protein=Power!

Jeg har tenkt lenge på å teste ut proteinbarer, og nå var det jammen meg på tide. Disser er perfekt til å bruke både til snacks, mellommåltid eller etter trening. Det ble en stor blanding med mange barer. Jeg fryste ned noen, slik at jeg kan ta opp litt etter behov :-) Men, det forsvant ganske mange i løpet av helgen - det skal jeg ærlig innrømme. Jeg skal deffinitivt lage mer, når jeg går tom.

 

 

 

 

 

 Jeg har også hatt totalt treningsfri siden fredag. Jeg kjente at kroppen trengte å hente seg litt inn, slik at jeg er klar for en ny uke med praksis, skolearbeid og trening. Jeg har forberedt både frokost, lunsj for to dager og middag i ettermiddag. Slik slipper jeg å bruke så altfor mye tid på å lage mat, når jeg helst vil gjøre andre ting. Det er nok å gjøre uansett neste uke, så da er det like greit å være litt forberedt.

Noen vil kanskje kalle livsstilen min for ekstrem og streng. Men jeg vil heller si at jeg er disiplinert og bevist, når det kommer til kostholdet. Jeg er ikke på diett for å si det klart, men jeg bare spiser litt annerledes enn hva flesteparten gjør. Så du kan tro at jeg får lange blikk, når jeg tar med maten min på pauserommet. Det som er så genialt med å lage sin egen mat, er at jeg ALLTID vet at jeg får noe som jeg liker. (Og nei, jeg er ikke like streng når det er ferie og helg).

 

Tidenes matpakke tårn!  



 

 

 

 Jeg har veldig lyst til å trene bein imorgen, siden det er framgang på frontbøyen og at jeg vil bli fort sterk på markløften. Beinøkta uka her, var første gang jeg kjørte markløft med i programmet. De to første gangene har jeg bare hatt teknikk trening. Jeg startet rolig med 60 kg for å kjenne etter, og det gikk jo kjempe bra. Ikke noe vondt, i det hele tatt. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg er livredd for ryggen, så jeg skal presse meg selv når jeg kjenner at jeg er klar for det. Jeg har ikke lyst til å ødelegge meg selv igjen. Jeg bruker nok lang tid på å bli sterk, men det går helt fint. Det er uansett bare meg selv jeg skal imponere. Så lenge jeg vet jeg har gjort det jeg kunnet på hver økt, så er det det som gjelder.

 

Det er på tide å legge seg straks! Finnes ikke noe bedre enn å starte mandagen frisk og rask. Morgencardio og frokost på pauserommet står for tur i morgen - før praksis uken sparkes igang.

 

Ha en sporty uke folkens! :D 





Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits