2 weeks without..

PROTEINPULVER!? Gr det an spr du? Ja, det gjr det. For vre rlig s trengte jeg vre litt uten. Jeg er s opphengt if meg sunn mat hele tiden, at jeg stresser meg selv. Tanken pat jeg skalbort spise eller ligge over hos andre, gjr meg nesten litt stressa -for jeg vet liksom ikke helt hva som er tilgjengelig av mat. Og slikt skal det jo alts ikke vre. Maten skalpasse inn i din/min hverdag, ikke omvendt. Jeg jobber med det, fordi det er ikke slikt jeg vil ha det. Jeg stresser meg bare opp, og oppnr ikkenoe som helst ved gjre slik.

Det er s mye fokus og nesten konkuranse p hvorHVOR sunn man er, at jeg blir sliten og nesten litt lei. Jeg prver finne minmte p kostholdet, og det som passer meg. Detsom jeg er stolt over er at 80% av gangene, s klarer jeg og si nei takk hvis noen tilbyr meg noe godt i hverdagen. De resterende 20% sparer jeg til helg. Jeg nekter spise kake, sjokolade osvhvis jeg ikkehar lyst p det, bare fordi at jeg blir tilbydtdet og m spise detbare for gjre den andre glad. Det skjer bare ikke. Men igjen, s kan jeg vre svak jeg ogs falle for fristelsen.. Vi er alle menneskelig - husk det! Men for vre rlig s har jeg sjeldent lyst p det i hverdagen, den kosen sparer jeg som sagt til helg.



Misforst meg rett, s synes jeg at det er kjempe positivt at samfunnet blir flinkere til leve sunt -Keep it up:) Men det fins grenser ogs. Finn det balanserte kostholdet som passer deg. Om mlet er ned i vekt, s er det klart at man m vre litt strengere. Det kreves bde disiplin og stlkontroll. Er du ikke villig til gjre en innsats, s skjer det heller ikke noe endringer. Det viktigste er heller ikke at man gir opp. Skal man ned 10 kg, sskjer ikke det over natta. I mine yne s er det bare positivt at man bruker litt tid p komme ned i vekt, for det er da resultatene blir varige. Jeg skjnner meg hellerikke helt p folk som drikker mltidserstattere til HVERT mltid!? Det m jo vre bedre spise vanlig mat? Men det kan vel vre en grei erstatter som etmellommltid i ny og ne,istedenfor en bolle p shell som kanskje fort blir til tre boller -og vips s har du 5-700 kalorier ekstra inntatt.

Uansett nok "syting". Jeg hadde tidenes beinkt i dag, og ndde endelig mitt frste delml p 60 kg i frontby - wee!! Jeg har brukt lang tid p bde f inn teknikk, og ogs det f til pushe meg selv. Jeg er veldig drlig p det, men jeg har blitt flinkere. S n kan det bare g en vei, og det er OPPOVER! Man skulletro at jeg var helt kaputt etter kta, men neida. Mer energi var hente, s da toppet jeg hele kten med gerilja cardioi romaskina - 8 drag p 40 sek jobbing, og 20 sek hvile. Tungt, men godt!

Sliten, men helt fantastisk fornyd etter trening.





Etter ha vrt s lenge uten sjokoladeprotein, sm jeg innrmme at det var helt himmelsk spise dette etter trening igjen.

Riskjeks og "nugatti" - blir aldri lei.



Middag m en sulten frken ha. Jeg spiser nok utrolig kjedelig i hverdagen, men jeg liker spise noe som gr kjapt lage.

Jeg lagerheller noe ekstra godt nr det er helg, ognr jeg har ork og tid til kokkelere litt. I dag ble det kylling med stekt squash, sammen med en pimpet ris.

Det er s fantastisk godt, smaker serist som en desert.



2 kommentarer

Kristina - fitness og livet

16.10.2012 kl.19:11

Helt enig med deg :) Vi m tilpasse slik at det passer inn i vr hverdag :D

Kristine Mowmow

16.10.2012 kl.23:41

S sant! grattis me 60 kg. Flink du:)

Skriv en ny kommentar

hits