Mobilblogg: Overskudd & Underskudd

I løpet av de to ukene har jeg hatt gode dager og dårlige dager mtp kostholdet. Det er ikke det at jeg har spist dritt mat, men jeg har spist mye. Og når man vil ned, så sier det seg ganske enkelt at når det totale kcal inntaket går meget i pluss - så går man heller ikke ned.

Et genialt verktøy jeg benytter meg av for å holde en viss oversikt over kcal, er næringsinnhold.no - der kan du skrive inn og søke opp matvarer for å se kcal innholdet. Ganske praktisk!

Kostholdet har vært bra siden søndag, og nå tror jeg virkelig at jeg har klart å skjerpe meg - IGJEN. Disiplinen slåes på, den må bare det. Jeg har spist etter biorytme mønsteret som sagt, og trives så langt med det egentlig. De siste dagene har det blitt egg og grønnsaker til frokost, og tror nok at det fortsetter slik framover også. ( bortsett fra helgene, da liker jeg å spise litt annerledes.) Ekstra digg er det å vite at jeg kan nyte havregrøten til kvelds, jeg som er totalt avhengig av den :D

Jeg har tung uke på programmet denne uka, og hadde første økta i dag. I går hadde jeg treningsfri, da jeg var helt sykt støl etter søndag. Så da gikk jeg meg en tur isteden for å løsne litt opp. Hadde ei beinøkt i dag, og håpet på å kanskje komme meg opp i 60kg i frontbøy - men det ble vist ikke i dag. Men jeg skal nok komme meg opp dit, asap!

Konkuranse planene blir også satt på vent, da Kaliber ikke skal fortsette med fjern coaching. Noe som egentlig var veldig kjipt, for jeg hadde gledet meg til å sette mine føtter ut i fitness verden! Så da får jeg vente til jeg kommer hjem.

Nå er jeg egentlig ganske sigen etter verdens beste måltid - oatmeal:) Så tar nok kvelden om ikke så lenge. En ny styrkeøkt venter i morgen - weee!!


Love it!!

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits