Mobilblogg: Overskudd & Underskudd

I lpet av de to ukene har jeg hatt gode dager og drlige dager mtp kostholdet. Det er ikke det at jeg har spist dritt mat, men jeg har spist mye. Og nr man vil ned, s sier det seg ganske enkelt at nr det totale kcal inntaket gr meget i pluss - s gr man heller ikke ned.

Et genialt verkty jeg benytter meg av for holde en viss oversikt over kcal, er nringsinnhold.no - der kan du skrive inn og ske opp matvarer for se kcal innholdet. Ganske praktisk!

Kostholdet har vrt bra siden sndag, og n tror jeg virkelig at jeg har klart skjerpe meg - IGJEN. Disiplinen sles p, den m bare det. Jeg har spist etter biorytme mnsteret som sagt, og trives s langt med det egentlig. De siste dagene har det blitt egg og grnnsaker til frokost, og tror nok at det fortsetter slik framover ogs. ( bortsett fra helgene, da liker jeg spise litt annerledes.) Ekstra digg er det vite at jeg kan nyte havregrten til kvelds, jeg som er totalt avhengig av den :D

Jeg har tung uke p programmet denne uka, og hadde frste kta i dag. I gr hadde jeg treningsfri, da jeg var helt sykt stl etter sndag. S da gikk jeg meg en tur isteden for lsne litt opp. Hadde ei beinkt i dag, og hpet p kanskje komme meg opp i 60kg i frontby - men det ble vist ikke i dag. Men jeg skal nok komme meg opp dit, asap!

Konkuranse planene blir ogs satt p vent, da Kaliber ikke skal fortsette med fjern coaching. Noe som egentlig var veldig kjipt, for jeg hadde gledet meg til sette mine ftter ut i fitness verden! S da fr jeg vente til jeg kommer hjem.

N er jeg egentlig ganske sigen etter verdens beste mltid - oatmeal:) S tar nok kvelden om ikke s lenge. En ny styrkekt venter i morgen - weee!!


Love it!!

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits