Amazing!

Denne treningsuka kan rett og slett beskrives med ett ord: AMAZING! Det har vrt s utrolig moro og trivelig trene med Kristine. Jeg har lrt sinnsykt mye de gangene p trening, og alt skal jeg ta med meg videre. I dag trente vi bryst & triceps, som ble nok en god kt! -Thumbs up! Det kommer garantert til bli trist og trene uten maskina ;-) Ukene fram til Norway Open kommer til g fort, og jeg er sikker p at hun kommer til se strlende ut p scenen! Jeg gleder meg hvertfall utrolig mye til se p alle veltrente kroppene, som har jobbet hardt for komme i sitt livs form!

Fra neste uke av s er det tid for et nytt skoler, og da passer det jo ogs begynne med et nytt treningsprogram. Jeg har som sagt prvd mekket meg et program selv, og tror at det omtrent kommer til se slik ut:

Uke 1: 3 x 10-15

Uke 2: 3 x 8-10

Uke 3: 3 x 6-8

Dag 1: Rygg og biceps

Chins

Roing med stang

Nedtrekk

Facepull

Bicepscurl

Biceps sittende med manualer

Dag 2: Skuldre og triceps

Skulderpress med manualer

Dips

Fronthev

Upright-rows

Triceps pushdown i kabel

Franskpress

Dag 3: Bein

Frontby

Et beins beinpress

Et beins marklft

Lrcurl

Leg extension

Dag 4: Bryst og mage

Benkpress

Skrbenk

Flyes

Brystpress

3 ulike magevelser

I tillegg s kommer jeg til legge inn gerilja intervall p romaskinen etter styrkekten, som det passer seg. Og ha 1 dag i uka hvor jeg lper eller har en intervall kt p mlla. Jeg har lenge kjrt en 4 - splitt, s det vet jeg at jeg kommer til klare og trives med. Er det uker som er litt mer travlere enn andre, s kommer jeg til ha fokus p gjennomfre alle styrkektene og heller la intervallene eller lpingen p mlla bli nedprioritert.

Wish me luck - N er det p tide finne trivselsformen sin etter ferien!!




Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits