Amazing!

Denne treningsuka kan rett og slett beskrives med ett ord: AMAZING! Det har vært så utrolig moro og trivelig å trene med Kristine. Jeg har lært sinnsykt mye de gangene på trening, og alt skal jeg ta med meg videre. I dag trente vi bryst & triceps, som ble nok en god økt! -Thumbs up! Det kommer garantert til å bli trist og trene uten maskina  ;-) Ukene fram til Norway Open kommer til å gå fort, og jeg er sikker på at hun kommer til å se strålende ut på scenen! Jeg gleder meg hvertfall utrolig mye til å se på alle veltrente kroppene, som har jobbet hardt for å komme i sitt livs form!

Fra neste uke av så er det tid for et nytt skoleår, og da passer det jo også å begynne med et nytt treningsprogram. Jeg har som sagt prøvd å mekket meg et program selv, og tror at det omtrent kommer til å se slik ut:

 

Uke 1: 3 x 10-15

Uke 2: 3 x 8-10

Uke 3: 3 x 6-8

 

Dag 1: Rygg og biceps

Chins

Roing med stang

Nedtrekk

Facepull

Bicepscurl

Biceps sittende med manualer

 

Dag 2: Skuldre og triceps

Skulderpress med manualer

Dips

Fronthev

Upright-rows

Triceps pushdown i kabel

Franskpress

 

Dag 3: Bein

Frontbøy

Et beins beinpress

Et beins markløft

Lårcurl

Leg extension

 

Dag 4: Bryst og mage

Benkpress

Skråbenk

Flyes

Brystpress

3 ulike mageøvelser

 

I tillegg så kommer jeg til å legge inn gerilja intervall på romaskinen etter styrkeøkten, som det passer seg. Og ha 1 dag i uka hvor jeg løper eller har en intervall økt på mølla. Jeg har lenge kjørt en 4 - splitt, så det vet jeg at jeg kommer til å klare og trives med. Er det uker som er litt mer travlere enn andre, så kommer jeg til å ha fokus på å gjennomføre alle styrkeøktene og heller la intervallene eller løpingen på mølla bli nedprioritert.

 

Wish me luck - NÅ er det på tide å finne trivselsformen sin etter ferien!!

 

 

 




Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits