Fire!



Jeg var tilbake p 4-splitten min i dag, og det var utrolig godt. Selv om jeg likte egentlig trene fullkropp, som jeg gjorde forrige uke. Jeg brukte basis velser p de store muskelgruppene som militrpress, kneby, benkpress, chins, nedtrekkog hip thrust. Jeg m ogs TRRE begynne og trene marklft igjen. Det er jo bare tull at jeg skal holde meg unna den - men snn er det nr man klarer "delegge" ryggen. Marklft skal jo bidra til styrke ryggen og hindre skader, s jeg M f noen til se litt p teknikken min. Ogs starte rooolig ke med vektenelitt etter litt. Det var vel kanskje der feilen l sist, at jeg skulle prve leke sterk! Man lrer av sine feil...

Triceps og skuldre fikk kjrt seg i dag, etter kta s dro jeg hjem spiste etter trenings mltidet - riskjeks og sjokolade proteinpulver (alltid et hydepunkt). Det var s fint vr ute i dag, s da tok jeg like gjerne gikk meg en tur ute etterp -istdenfor ta cardio inne p et svett treningssenter.

Jeg hadde lyst p noe godt til lunsj i dag, nr man har den bermte uka s har man lyst p ALT! Pannekaker med sukkerfritt bringebr syltety og calorie free pancake syrupfristet utrolig, s dable det slik:-)



Oppskrift:

3 eggehvitter

1 egg

50-60 havregryn

1 liten ss chia fr (kan slyfes, tilsett mer havregryn isteden)

1 ts bakepulver

Ca halv boks med cottage cheese eller mager kesam

smak til med kanel, kardemomme og sukrin (kan slyfes).

En skvett skummetmelk

Bland det hele sammen og la rren st svelle i 15 min,fr du steker den.

Og med det samme jeg er inne p matpraten, s ble det dette til middag i dag. Ovnsbakt svinefilet med masse digg grnnsaker.





Desert mtte en sulten matmoms ha, blandet sammen litt mager kesam og cottage cheese, 1 ts kakao og kanel.

Noe s enkelt og utrolig godt ♥







Jeg har jobbet hele helgen, og skal jobbe natt denne uka her. Gjett om jeg gruer meg til snu dgnet!!! Wish me luck, sier jeg bare.........

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits