Fire!



Jeg var tilbake på 4-splitten min i dag, og det var utrolig godt. Selv om jeg likte egentlig å trene fullkropp, som jeg gjorde forrige uke. Jeg brukte basis øvelser på de store muskelgruppene som militærpress, knebøy, benkpress, chins, nedtrekk og hip thrust. Jeg må også TØRRE å begynne og trene markløft igjen. Det er jo bare tull at jeg skal holde meg unna den - men sånn er det når man klarer å "ødelegge" ryggen. Markløft skal jo bidra til å styrke ryggen og hindre skader, så jeg MÅ få noen til å se litt på teknikken min. Også starte rooolig å øke med vektene litt etter litt. Det var vel kanskje der feilen lå sist, at jeg skulle prøve å leke sterk! Man lærer av sine feil...

Triceps og skuldre fikk kjørt seg i dag, etter økta så dro jeg hjem å spiste etter trenings måltidet - riskjeks og sjokolade proteinpulver (alltid et høydepunkt). Det var så fint vær ute i dag, så da tok jeg like gjerne å gikk meg en tur ute etterpå - istdenfor å ta cardio inne på et svett treningssenter.

Jeg hadde lyst på noe godt til lunsj i dag, når man har den berømte uka så har man lyst på ALT! Pannekaker med sukkerfritt bringebær syltetøy og calorie free pancake syrup fristet utrolig, så da ble det slik :-)

 



Oppskrift:

3 eggehvitter

1 egg

50-60 havregryn

1 liten ss chia frø (kan sløyfes, tilsett mer havregryn isteden)

1 ts bakepulver

Ca halv boks med cottage cheese eller mager kesam

smak til med kanel, kardemomme og sukrin (kan sløyfes).

En skvett skummet melk

Bland det hele sammen og la røren stå å svelle i 15 min, før du steker den.

 

 

Og med det samme jeg er inne på matpraten, så ble det dette til middag i dag. Ovnsbakt svinefilet med masse digg grønnsaker.

 

 





Desert måtte en sulten matmoms ha, blandet sammen litt mager kesam og cottage cheese, 1 ts kakao og kanel.

Noe så enkelt og utrolig godt ♥

 







Jeg har jobbet hele helgen, og skal jobbe natt denne uka her. Gjett om jeg gruer meg til å snu døgnet!!! Wish me luck, sier jeg bare.........

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits