Nytt treningsprogram

Sommeren er over og hsten har begynt, mandagen s var det p igjen med et nytt skoler, kjenner at jeg ikke er helt i skolemodus enda. Men det kommer vel snart, fr jeg hpe ;-)

Jeg har startet like gjerne med et nytt treningsprogram allerde fra mandagen av! Godt begynne litt p nytt igjen synes jeg, med blanke ark..Lovely!

Jeg skriver dette mest for min egen del slik at jeg kan holde en oversikt for meg selv, kanskje noen der ute blir litt inspirert eller om det er noen som kan komme med tips til meg ogs!

Jeg kjreret program fra http://www.bodybuilding.com/fun/12_week_transformation_workout_for_women.htm

Er egentlig ganske fornyd s langt, skal kjre dette i 3 mneder n for miste litt kroppsfett, sommer snacksen skal trimmes BORT!! Prver ogs kutte ned p karbohydrater og spiser mer egg, rent kjtt som kylling, fisk og karbonadeig med masse grnnsaker som tilbehr til mltidene. Gjennom dagen s er jeg relativt flink til spise mye frukt og grnt!

Nr dette programmet er ferdig kjrt, s har jeg lyst til kjre et muscle buildning program for bli mer markert. Jeg synes at muskler p jenter er r fint!! En dag skal jeg ogs ha markerte muskler p kroppen :-) Det er viktig sette seg ml folkens!! Men nr det gjelder trening og muskler s kommer ikke resultater gratis, det kreves disiplin og hard jobbing. Resultater kommer ikke gratis her i verden!!








Hva trener DU? ♥

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits